zawsze musi być ten pierwszy raz

Trzy lata temu postanowiłam zrobić coś dla siebie, spełnić jedno z marzeń z dzieciństwa...zrobiłam kurs florystyczny pierwszego stopnia to minimum do spełnienia marzeń...uwielbiam kwiaty i ich układanie, uwielbiam prace w ogrodzie, uwielbiam układanie kompozycji z kwiatów i innych żywych dodatków. Niestety moje starnia pokrzyżowało życie,ale przecież moge zrobić kolejny krok, malutki...i dziś stawiam mały krok zakładając tego bloga....Może jego posiadanie zmobilizuje mnie do stałej pracy i rozwoju mojego hobby...
 
a to moja ostatnia wypieszczona malutka choineczka......cała z witek brzozy, z kawałkami pamarańczy, cynamonem i szyszkami zbieranym wraz z moimi dziećmi na jesiennych spacerach

Komentarze

  1. Krok za krokiem i osiągnie się swój cel.
    A choineczka śliczna, bardzo mi się podoba:)

    Czekam na ciąg dalszy...
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty